3 digitaalista yritystä käynnistää Bloopers, joita sinun olisi parempi välttää!

Oman digitaalisen yrityksen perustaminen voi olla sekä jännittävää että pelottavaa, mutta se voi olla myös tapa ansaita komea elanto melko lyhyessä ajassa. Mutta paljon enemmän näistä yrityksistä luovuttaa ensimmäisen 18 kuukauden aikana kuin ne, jotka todella tekevät voittoa. Koska nämä ovat niin helppoja päästä liikkeelle, monet omistajat eivät todella ajattele liiketoimintasuunnitelmaansa tehokkaasti. Jos suunnittelet oman digitaalisen yrityksen perustamista lähiaikoina, tästä artikkelista voi olla apua. Olemme tunnistaneet 3 yleisintä ongelmaa, jotka näyttävät aiheuttavan epäonnistumisia digitaalisissa startup-yrityksissä. Käytä muutama minuutti tämän artikkelin loppuun lukemiseen, sillä se voi vaikuttaa sinulle ja uudelle yrityksellesi.
Liian korkealle tähtääminen
Kun aloitat aivan ensimmäisen yrityksen, sinun on todella asetettava realistisia tavoitteita. Voisit vain päättää valloittaa maailman millä tahansa brändilläsi, mutta et pääse pitkälle, ellet hanki ensimmäistä asiakastasi. Sen sijaan, että haaveilet lisähenkilöstön palkkaamisesta selviytymään edessäsi olevasta valtavasta työmäärästä, yritä laskea, kuinka voit saavuttaa pienemmän väestörakenteen. Sinulla on koko maailmassa aikaa kasvattaa yrityksesi sellaiseksi, joka voi voittaa isot pojat, mutta pysy keskittyneenä ja pidä jalat maassa, ennen kuin innostut. Vältä kiusausta työskennellä ylhäältä alas ja hanki sen sijaan ensimmäinen asiakkaasi vyön alle.
Odotetaan liikennettä verkkosivustollesi
Okei, olet rakentanut upean sivuston ja kaikki ovat yhtä mieltä siitä, että se on ehdoton pommi, mutta mitä tapahtuu seuraavaksi? No, sinun on aloitettava markkinointitaitojen kehittäminen ennemmin tai myöhemmin. Tämä tarkoittaa, että sinun on otettava huomattava osa budjetistasi kattaaksesi nämä menot. Se voi mennä vastoin viljaa, koska yleensä lasket penniä ensimmäisellä yritykselläsi. Mutta riittävän summan käyttämättä jättäminen myynninedistämistoimiin on ehdottomasti väärä talous. Jos uskot, että 50 % kuluistasi on aivan liikaa markkinointiin, yrityksesi ei todennäköisesti kestä kovin kauan. Ajattele tätä vain sijoituksena tulevaisuuteesi ja pärjäät hyvin.
Et vakuuta ketään
Jos olet ujo ja eläkkeelle jäävä tyyppi, oman yrityksen pyörittäminen ei ehkä ole oikea peli sinulle. Sinun on muutettava tapojasi, jos haluat vakuuttaa potentiaaliset asiakkaasi luopumaan kovalla työllä ansaitusta rahastaan. Vietä paljon aikaa liiketoimintasuunnitelmaasi ja vakuuta ensin itsesi. Sitten sinun on helpompi välittää tämä itseluottamus tärkeimmille ihmisille. Jos yrität tavoittaa muuttajia Mississaugassa, varmista, että sinulla on tarpeeksi luottamusta saada viesti perille.
Oletko valmis muuttamaan?
Kun naulat nämä 3 tärkeää lähestymistapaa, teet parhaan mahdollisen alun.